Open Roads
One fine fall day, Tess Devine and her mother, Opal, discover a cache of old notes and letters carefully stashed away in the attic of their house. Hints of deep-rooted family secrets, decades-old burglaries, a lost treasure somewhere near the Canadian border... What they uncover suggests a much darker mystery, best left well enough alone.
In Open Roads, Tess and Opal embark on a road trip adventure to explore a series of long-abandoned family properties, unearthing the past. They’ll search the ruins of these places that hold buried memories, things Opal has tried for years to forget. And in this search, they'll discover not just the truth they've been seeking, but each other.