Operate Now: Hospital
Removing foreign bodies and repairing bone fractures are only some of the realistic operations available. Learn how to make critical decisions! As a surgeon, you will need a steady hand to both make flawless incisions, and carefully operate on patients. Time to throw on the scrubs! But that’s not all.
Your expertise and quick thinking will be tested. Build and manage your very own hospital with Emergency Rooms, Intensive Care Units, and more. Expand and upgrade your hospital, hire and train new surgeons, manage your resources. It will take a true hospital director to manage such an impressive health care facility!
Live dramatic storylines just like in real medical TV shows. Operate Now: Hospital follows the lives of surgeons and hospital staff members such as Dr. Amy Clarke. As you progress through the storyline, this unique medical adventure will shed light on the mysteries surrounding the hospital, its patients, and its doctors.