Orbital Cargo Division
Capt'n Christopher Novak works for the Galactic Mining Group in the Orbital Cargo Division. The department responsible for deliveries and supplies between the individual mine sites in a solar system. Together with his crew, consisting of the pilot Zoe Corvin and the technician Henry Talon, they deliver various goods from one orbital station to the next with a cargo ship. The time between the stations can sometimes last for weeks and the job itself is also quite unspectacular.