Orebody: Binder's Tale
Built using the constraints of classic 8-bit games, Binder’s Tale provides an authentic old school experience for young and old players alike.
As an orphaned battle bot named Binder, players run, jump, and blast their way across Orebody in order to reach the Floating City of Galvanstad, a hovering A.I. fortress, to confront their makers and avenge the death of their mentor.