The yuri adventure game OshiRabu: Waifus Over Husbandos was released for PC in February 2020, becoming a hit around the world.
Now both games can be enjoyed with OshiRabu: Waifus Over Husbandos + Love・or・die on Nintendo Switch!
Experience the story of Akuru Hayahoshi and Ren Furutachi, from when they first meet in OshiRabu: Waifus Over Husbandos, to what happens after their happy ending in OshiRabu: Waifus Over Husbandos ~Love・or・die~.
The text can be set to Japanese, English, Simplified Chinese or Korean (audio exclusively in Japanese).
This includes in-game text, options, and the digital manual. Language settings can be changed at any time.
Akuru Hayahoshi is an unlucky otaku office worker who just can't pull her husbando in the gacha game she's obsessed with, no matter how much money she throws at it.
And so begins their relationship, with Ren coming on strong and putting the moves on Akuru, while Akuru uses Ren's unbeatable luck to pursue her husbando.
Since both of them want something from the other, they even decide to move in together!
With Akuru chasing her husbando, and Ren chasing after Akuru, will they ever manage to close the distance between them?