Overdriven Evolution
Overdriven Evolution takes you on a challenging journey through the Kruuthian empire with an ever-changing, expertly crafted universe full of action.
Embark on an epic voyage to destroy huge bosses. Be ready for an action-packed experience by dodging thousands of bullets and complete quick puzzles with your powerful spaceship. Prepare for deadly challenges that require both good gear and mastery of controls.
In each exciting run, you will face more enemies, more bullet patterns, and improved bosses, ensuring countless hours of thrilling gameplay. Enjoy new and improved stages, graphics, and 3D environments. The entire game can be played as a single-player or local co-op with up to 4 players. Join in on the adventure to defeat the Kruuthian Emperor.
Beat your best score in the Local Leaderboards for all modes and difficulties, and listen to the original instrumental rock soundtrack available on the game menu.