Overloop
Step into an ethically compromised future where cloning technology has wreaked havoc on humanity – and it’s sort of all YOUR fault! As an employee of nefarious megacorp, Infinity Inc., and the inventor of its Quantic Matter Replication Device (aka the QMRD, aka the cause of the world going to hell in a handbasket), it’s up to you to sort out the mess you helped create.
Grab your cloning gun and hot-foot it through a world descending into clone-induced chaos. Create clones of yourself and use them to solve puzzles and save humanity. Get to it genius!
Explore a world of weirdness! From suspiciously friendly AI and cultish crackpots, to modified corn and cloned panda bears. This freaky future has (almost) everything!