PAC-MAN MUSEUM+
Play all 14 legendary titles like the classic PAC-MAN and PAC-LAND, as well as the newly included PAC-IN-TIME and PAC-MAN 256. Whether you love the original PAC-MAN's side-scrolling action or the puzzle genre, this collection has something for everyone!
Includes 5 titles that can be played with friends and family in local multiplayer mode! There are even games for two players to take turns, so everyone gets to enjoy PAC-MAN together!