PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs
PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs is an online-only PAC-MAN eating competition! Eat your way through multiple interconnected mazes using Power Pellets and a variety of Power Items to chomp the GHOSTS and opponent PAC-MAN players! Be the last PAC standing at the end of each match in this 64-player Battle Royale to be the Chomp Champ!
Elimination Mode features arcade style action against players of any rank where you earn Tokens to trade for cosmetics. Ranked Mode features serious competition against players of similar ranking where you earn Rank XP to place on the leaderboards!
Munch Dots and Fruit, then eat a Power Pellet to chomp the GHOSTS... and even chomp other PAC-MAN!
Power Items add to the action with shields, speed, and more to give you the upper hand against the GHOSTS as well as other PAC-MAN players! Some Power Items help PAC-MAN, but others help the GHOSTS!
Beware of flashing mazes as they drop out one by one during each match! Escape before they’re eliminated!
With a fun variety of body, head, and face cosmetics you can stand out from the pack with your own style!
Spectate ongoing matches from the general player-base or observe your friends’ skills. Elimination Mode spectators can even vote on what Power Items will be released to the players!
Out-maneuver, out-last, and out-PAC to be the last PAC standing against 63 other PAC-MAN opponents!