PANIC IN SWEETS LAND
A delicious and crazy action game with bright and colorful sweet action for you to sink your teeth into!
Lots of end content!
Sylphy Land, a place that exists in a different realm from the human world, is fantasy land full of mysterious creatures and ruled by the fairy queen, Miruru.
Help Lime, Mint, and Puffee purify the hearts of the fairies, and restore peace to Sylphy Land!