PICROSS LORD OF THE NAZARICK
A collaboration between Picross and Overlord. Experience the series Overlord as you solve Picross puzzles together with characters from the series.
After founding the Sorcerer Kingdom, Ainz Ooal Gown and his followers meet within the Great Tomb of Nazarick to look back on their exploits.
Awaken memories from 10 different characters as you solve Picross puzzles based on characters, monsters, and items from the story.
With 162 Picross and Mega Picross puzzles, 330 Clip Picross puzzles, and 27 Color Picross puzzles, there are over 500 puzzles to play!