PICROSS S NAMCO LEGENDARY edition
The Picross puzzles feature legendary characters that have been loved by many for generations.
The game features four Picross modes familiar from the Picross S series: Picross, Mega Picross, Color Picross, and Clip Picross, as well as the Extra bonus content.
The number of puzzles is 150 each for Picross and Mega Picross and 5 for Clip Picross for a total of 250 piece puzzles of 50 each, 30 for Color Picross and 5 for Extra.