PICROSS S3
This is the 3rd Picross S Series on the Nintendo Switch!
In addition to the three usual game modes, Picross, Mega Picross, and Clip Picross, we've added an all-new Color Picross mode!
In this new mode, the rules are the same as normal Picross, but now you must complete color illustrations by filling in the correct squares with their corresponding hint number color.
The controls are the same as normal Picross, so even if it's your first time, it'll be easy to play!
Tons of puzzles await you! With a total of 300 Picross and Mega Picross puzzles, 150 Clip Picross piece puzzles, and 30 Color Picross puzzles, that's a grand total of 480 puzzles!
Picross is a picture crossword puzzle game where you follow hint number to complete a picture. With simple, easy-to-follow rules, it's a game anyone can play!