PRIDE DANCE Out & Proud
Pride Dance Out & Proud is a celebration of Pride events around the world and all things LGBTQ+. Dance your way through the streets of the most iconic cities around the globe!
Move your body in Dance Mode or get ready to change the world in Rhythm Mode. With "Dance Duels'' you can even make hateful bosses bite the dust and turn them into fabulous allies with Prideality!
You will be leading Parades in important cities all around the world, capturing the exuberance, colour and inclusive nature of all Pride Parades. All three game modes can be played individually or locally with friends, as well as three difficulty levels (Virgin, Vicious, Queen).
You will find unique events and characters that reflect every city of the parade. Be loud, be proud and spread the message of love!