Protect the cities, destroy the aliens and upgrade your fighter. Drive back the vile invading scum and save mankind in this frantic twin-stick shooter!
You pilot a highly manoeuvrable space fighter across a 2D landscape, charged with saving the last remaining human cities from destruction.
With its roots in retro, side scrolling classic arcade games like Defender, Paladin mixes old school gameplay with a modern 360 degree twin-stick control scheme and vibrant vector style glowing graphics.