Pampas & Selene
Pampas & Selene: The Maze of Demons takes everything you love about classic metroidvanias and brings them together with a cooperative, modern twist! Join Pampas and Selene as they collect powerful artifacts, overcome monsters, demons, and a vengeful evil with the help of the gods themselves!
This retro game is a loving tribute to an 8-bit masterpiece from Francisco Téllez de Meneses, the creator of UnMetal, Ghost 1.0, and UnEpic.
In years past, the Dark Priest invaded the kingdom of Greek. Two brave heroes entered the cursed Castle Greek and defeated the evil within. Now, nearly 40 years later, a new evil power has arisen, and armies of undead ravage the lands. Pampas and Selene—the children of those heroes' past—take up their parents’ mantle and enter the ancient, ruined Castle Mogdoss to put an end to this new terrible threat.