Panda Punch
Panda Punch is a puzzle platformer game in which you have to control a bionic armed red panda and save the world from evil alien robots.
Along the way, you’ll solve puzzles on the levels, collect coins, look for super coins, and increase your abilities with the assistance of the blacksmith. Get ready to defeat intimidating bosses, and obtain innovative new abilities. Featuring 58 levels packed with traps, secrets, and enemies, there is so much to explore and discover.