Pang Adventures
The Pang series is a beloved collection of arcade games from the 90s. Guide two brothers around the world to save humankind from an alien invasion! Use your skills to overcome the attack balls pouring from the skies & rescue the world from impending annihilation!
Boss fights! For the 1st time, the Bros. come face-to-face with the nefarious Alien Commanders! They didn't come to Earth for the sightseeing... so get ready to blow them to smithereens!