Panmorphia: Awakened
The legend goes that in each generation a child is born, a sentinel, bound to the land of Panmorphia and the four elements that govern it. The sentinels have the ability to wield each element and transform themselves into an animal that best represents it. With the use of the amulet they are able to combine all four elements and travel through the aether. They are called upon for help in times of need.
In the first adventure, you transformed into a cat, bird and fish, and saved the four trapped elements! In your second adventure, you visited the Lost Temple and upgraded the amulet to enable you to swap freely between the four elemental forms!
You can now use the amulet to transform freely between the four forms. Each transformation affects your world view!
The spirit of Panmorphia has tasked you with finding the four sentinels and awakening them.