Pantsu Hunter: Back to the 90s
Share a heart-to-heart talk, watch a movie together, take a bath, remove a computer virus, help a girl in a tough spot. Pantsu Hunter: Back to the 90s is an adventure game with point-n-click elements (with a risk of swift loss) that tells the story about a guy looking for love renovated in a nostalgic 80s and 90s anime style.
Kenji Kojima, a young and able enthusiast, leaves his home province to attend university in the capital. Without the help of his parents, it’s difficult to live and study, so he begins learning different occupations until he eventually becomes a true handyman. However, academic qualifications aren’t his priority in life - it’s finding true love! Can he eventually find his true love?