Paper Dash - City Hustle
Soar through captivating landscapes, from mystical forests to scary mansions, in search of these malevolent spirits. Utilize your flying skills and shoot all the ghosts, restore peace, and bring harmony to the realms in this visually stunning game. An interactive game experience that is designed to ease your mind and have fun finding and shooting little ghosts.