Parasite Pack
Flea! is a challenging 2D platformer with an intriguing back story. Play as Henry the Hyperactive Flea who just can’t stop jumping!
Meet weird characters and discover secrets while exploring 80 levels of brutally difficult yet nostalgic 8-bit mayhem.
Tapeworm Disco Puzzle is a grid-based puzzle game where you play as a tapeworm; the local nightclub owner. Guide the tapeworm to avoid enemies and obstacles in 100 levels of retro-inspired challenging fun.