Parkasaurus is a dinosaur tycoon management simulation where you take care of your dinosaurs by constructing well-designed exhibits, researching specialized technologies, and maximizing profits to expand into the ultimate dinosaur theme park. Do you favor development for guests or your dinosaurs?