Party Hard 2
Welcome back to the extended Party Hard universe! Choose from hundreds of ways of dealing with noisy partygoers, incidentally destroy a drug syndicate, and save the Earth from an alien invasion. May the chickens be with you!
You just want to get some sleep... But it's 3am, and once again your neighbors are having a loud party. You have to finally put an end to it–by any means.