Pascal's Wager: Definitive Edition
Step into the shoes of Couriers, as they discover the tale behind the mysterious Dark Mist.
The Colossus, mysterious creatures that dispelled the Dark Mist that once engulfed the land of Solas, has fallen. As Couriers, you will explore various handcrafted locales in this intriguing world full of secrets, hidden mysteries, and stories. The veiled truth of Solas awaits your discovery...
Centuries ago, the sun sank into the sea, leading to the Dark Mist enveloping the lands. At the same time, great, towering beings began to appear. These were the Colossus. They brought light to the areas surrounding them and in turn, humanity found its last and only refuge.
Following the trail of the falling Colossi, Terrence the Courier and his companions embark on an arduous journey. They will encounter figures benevolent and evil, seal or witness their fate, and unveil the truth behind the dark world.