Path: Through the Forest
When I look back to the wrong road I had been walked, I don't need to care about my mistakes. This is my choice.
Each chapter corresponds to the runes in different functions-forest, lights, sleepness, gravity and the scales.
Players need to use runes with different functions to collect the crystals that represent the courage and create a way lead to the future.
As long as the designed level can finally lead to the destination, you will have the naming rights of the check point which will let all players see your work!