Immerse yourself into Path to Mnemosyne, a hypnotic adventure created within an infinite zoom! Walk the path, explore your mind and recover all lost memories by solving dozens of imaginative puzzles.
A mysterious story, a minimalist script and disturbing sounds and graphics, will make Path to Mnemosyne a bizarre and memorable gameplay experience for any player.