Pathway
In 1936, Nazi influence has spread, along with rumours of secret excavations, mysterious artefacts, and gruesome occult rituals... Assemble a bold team of adventurers and journey through the desert-wilderness. Outwit foes in strategic squad combat and locate ancient treasures before they fall into the wrong hands!