Perky Little Things
It's a story of cherubim, who travels to different worlds and helps people to find some love.
Explore various scenarios and put the hidden objects in the right places for your "naughty" satisfaction. Relax and unwind as you find yourself laughing uncontrollably through different scandalous levels.
Each level offers unique and different experiences with over 50 crazy animations for you to enjoy. Jump in and see what kind of fun you can get into.