Persha and the Magic Labyrinth -Arabian Nyaights-
Persha and the Magic Labyrinth is a novel kind of puzzle RPG that combines 3-match puzzles and dungeon RPGs.
Take control of the main character, a young girl named "Persha," to unravel the mysteries of the tower and catch your nemesis, "Rock"!
The fundamental rule of this puzzle game is to match three identical pieces vertically or horizontally to make them disappear.
The main character, "Persha," can be moved freely up, down, left, and right, regardless of the 3-match mechanics.
Use Persha as a starting point to erase pieces, defeat enemies, and conquer the puzzle!
When you solve the riddles concealed within the tower, the "Magic Cat" will reveal itself and assist Persha.