Persona 4 Arena Ultimax
The stakes are Ultimate, the tension is Maximum, the fight is… the ULTIMAX! Experience the latest entry into the beloved Persona 4 series with a thrilling fighting twist. Join the heroes as they combat an army of Shadows in the P-1 CLIMAX!