Personality and Psychology Premium app helps in getting you an analysis of your personality and psychology score.
It has a series of tests which you have to go through to achieve your personal score. These tests are innovative and are created in a light funny way such that nothing gets too serious or boring. Once you finish the test you will get the score card of your analysis.
You can add up to 5 friends at a time to go with the tests and thus compare the results amongst players. Win Trophies based on the type of tests you try.