Pet Clinic Simulator
Welcome to Pet Clinic Simulator, where your love for animals meets your management skills! Build and run your very own veterinary clinic in this charming, customizable arcade idle game.
Balance hands-on medical work with effective management to keep your clinic bustling and your furry patients wagging and purring. Whether you have a few minutes or several hours, "Pet Clinic Simulator" provides a fulfilling escape into the world of veterinary medicine.