Petoons Party
Kitra wants to conquer the island of Kimera and steal the Petoons magic to control their world.
Petoons Party is a party game full of fun mini-games to enjoy with family and friends. Play alone or with friends, up to a maximum of 4 simultaneous players.
The game is intuitive and easy to handle. The control system is very user friendly and adapted for all ages. It combines high quality graphics and fun animations, in a shared gaming experience, to unite the whole family to play together.