Phantaruk
Phantaruk combines survival horror with adventure and stealth mechanics. Expect true shivers down your spine as you fight for your life.
For long has the humanity been constrained by limits of human body. Most have accepted the imperfection of flesh, but some sought for liberation. To pursue the dream of creating a post­human being – to achieve ideas of transhumanism – is the driving force behind H+ Corporation. Within its facilities technology and homo sapiens became one entity. An organism devoid of humanity’s biological weaknesses.
You board the spaceship Purity-­02 – prime complex of the H+ Corporation. The dream shatters to a nightmare when you realize what has become of Purity­-02. Once a research vessel, it has turned into a deadly, deserted trap. To flee Purity-02 you have to investigate the mysteries of the ship. With every passing minute the chances of survival grow slim.
Infected with a parasite emitting deadly toxins, you struggle against havoc being wrought within your body. But there is yet a greater danger to evade. A beast is roaming the ship. A creature known from long-forgotten fables and ancient myths. It could prowl around in any shadow and lurk behind any corner. You must plan your every move. You must survive the infection.