Phantom Doctrine
Phantom Doctrine is a strategic turn-based espionage thriller set at the peak of the Cold War. Drawing on a wide variety of influences and capturing the subtle intrigue of classic spy films, the game thrust the player into a mysterious world of covert operations, counterintelligence, conspiracy, and paranoia.
As commander of a secret organization known as The Cabal, you are charged in order to prevent a global conspiracy that seeks to dispute the world leaders and incite conflict between nations. By carrying out secret missions, investigating classified files, and interrogating enemy agents, a sinister plot is uncovered. With the clock ticking, it must be thwarted in order to save the world from an unthinkable fate.