Heartfelt Connections
Pick My Heart: Chapter 2 continues the romantic adventures of Sota and his encounters with goddesses and mortal friends. This anime-inspired visual novel unfolds in a vibrant modern world where myth and reality blend, leading to humorous, heartfelt, and sometimes challenging moments.
In Chapter 2, Sota deepens his bonds with various characters, each carrying unique secrets and personalities. Whether it's Aphrodite, Hera, Athena, or Eris, Sota finds himself navigating through surprises, emotional revelations, and intense encounters that test his loyalty and affection.
Each goddess brings a new perspective to Sota’s life. Whether meeting at a cozy karaoke club or exploring a quiet, romantic setting, Sota’s choices shape his journey, and each encounter brings him closer to understanding the complexities of love.
This product is the second chapter of Pick My Heart: Chapter 1 as well as a continuation of Love Elysium: Secret of the Goddess.