Piczle Colors
Smaller puzzles ease you into this new way of thinking and you’ll soon be hooked, working your way through 6 colour packs with 50 puzzles in each, ranging in size from 5x5 to 15x10.
Professor Matrix, Score-Chan and D-Bug all return in a new story where their usual mischief this time sees the world drain of its colour. Find out what happens as you strive to return colour to the world!