Help Score-chan and professor Matrix find their dumb cat, Dbug, in another entirely avoidable, self-made crisis! Delve into your favourite literature that spans the entire Puzzleverse, solve PICture puzZLEs to recreate the objects in each chapter to uncover DBug and bring them back to safety.
All you have to do is connect pairs of number-dots by drawing a line between them and the picture will reveal itself, one line at a time.
Aside from the mad antics of the Story Mode, you'll find hundreds more puzzles in Puzzle Mode, from musical instruments, to great pieces of Art, to zodiac animals and so much more!