Pile Up! Box by Box
Coordinate with your friends or rely on your own creativity to navigate cardboard worlds full of uniquely joyful levels. Unfold mysteries, solve puzzles and quests as a team and visit the friendly citizens of sun-baked islands, amber forests, and vibrant caves. Or maybe just kick-back and challenge your friends in action-packed rounds of Boxball, Pile of Dunk or Tic Pile Toe?
Explore colorful cardboard worlds in this cute 3D platformer. Find your way through open-ended levels, uncover mysteries and bring joy to the cardboard inhabitants of these places.
Anybody can play Pile Up! The game has simple controls, no punishment for failure, a chill-pacing, very few time pressure and remember that teammates can always help each others!
Unlock the timer mode and test your skills at piling up boxes. Find the best path and the quickest way to progress through the worlds.