Pippu - Bauble Quest
Pippu is a heroic little creature from the world of the Beandrops. One day her planet is visited by hostile aliens called the Obkins, who travel from place to place stealing precious treasures to power their dangerous and wacky machinery.
Run, climb and swim your way through 14 worlds to bash the baddies and save your planet.