Pirates on Target
Use your geometric and logic skills to fire cannons at pirate ships and sink them to the bottom of the sea.
In each level you’ll need to move the blocks strategically and change the trajectory of the cannonballs until they reach the target.
The concept is simple yet challenging, and the difficulty gradually increases over dozens of levels.