Pitfall Planet
Featuring the cutest pair of robots this side of the Milky Way, Pitfall Planet’s action takes place on a distant, forgotten mining world.
Play as the two astrobots, who after being stranded and separated from their ship, must traverse the subterranean caves of the ruined planet, overcoming its many perils in the process.
In Pitfall Planet, you and your friend are equipped with the latest and greatest in astro-mining technology.
Players can use their grappling hooks to pick up objects (including each other!) and throw them over gaps or cliffs.
To collect all the ore in each level, you'll learn to master the art of teamwork!
With the help of your buddy, activate otherwise unreachable buttons and levers, navigate to higher areas using crates, hop across sections with bouncy pads and overcome rockets, tanks, and more!
As if hours of challenging puzzle-based gameplay is not enough, players can then spend their gems upgrading the two protagonists with a range of fancy headwear to make them the best-dressed robots on the planet, perhaps even the galaxy.