Procedural 2D platforming goes vertical as you dig, mine, craft and bomb your way downward! Take the role of Oratio, a Dwarf who enjoys hanging around the mines with his dear wife, until a demon spawns from a nearby pit and carries her away! Now it’s a race through the mines to get her back. Can you save Gwendoline from the Devil Johnson?