Pixel Artist
Unleash your inner artist and create beautiful works of art. Choose a blank canvas from one of the 8 categories and paint by number. Fill your art gallery with over 100 paintings of different shapes and sizes. Need an extra hand? Use boosters or play with friends in local co-op multiplayer.