Pixel Game Maker Series ANGEL'S BLOOD
The girl with the strength to defeat large androids with a single blow, Minase Akari.
The rebel with the hacking skills to survive in an AI-controlled society, Sakura Kurono.
A connection borne in battle and strengthened through the desire to destroy the Command Angel AI.