However, the great abbey is attacked while Magi is out on her first mission!
Magi is a girl of great promise, having recently entered training to become one of the defenders of the land, a Warrior of Arcanion.
Who would dare attack the Warriors of Arcanion in their seat of power, and what does this assailant want to do with the mysterious Dark Tome?
Begin to explore the world of Arcanion in this classically styled action-platform experience!
Unlock new powers, explore the various levels in any order you choose, and help Magi recover the Dark Tome!