Pixel Game Maker Series BURAIGUN GALAXY STORM
“Pixel Game Maker Series BURAIGUN GALAXY STORM” is a vertically scrolling shooter that reminds you of a 90's arcade.
You can use three types of weapons: "Wide Beam", "Thunder Laser", and "Spear Shot", and you can also switch between "Side Formation" and "Front Formation".
The game also has "A-CHo/SYSTEM" that slows down the time when you are on the brink of damaging to avoid enemy bullets.
You can change the difficulty of the game and play in various modes such as "PRACTICE" and "BOSS BATTLE".
"Reika" have a unique power, converting the mental power of humans into powerful energy.