■Story
In a world of black and white, the reclusive girl “Chro” sets out on an adventure to find her missing sister.
If you become friends with them, you can go on picnics with them or play together at their houses!
Through interacting with his friends, Kuro grows up and faces the great mystery that envelops this world.