Pixel Game Maker Series KINGDOM FIGHTER
The game features 8 unique characters with different abilities, allowing players to enjoy the game in a variety of styles.
Each character has a variety of special moves and super special moves that can be easily unleashed with the touch of a button!
Characters can move horizontally as well as vertically, so you can defeat your opponents while dodging their attacks!